Eva Rufo – aktorka, reżyserująca od 2006 własne spektakle, inspirowane tradycją Cuentacuentos (czyli opowiadania opowieści), takie jak: Zapominać=Zabić (premiera: Festiwal Opowieści Una Semana de Cuento 2006), Nosotro$ollE (premiera: Festiwal Opowieści Una Semana de Cuento 2007), Mujeres-Kobiety (premiera: Festiwal No Women No Art 2008), Ja też (...pragnę być Almodowarowską dziewczyną) (premiera: Festiwal Maski 2009), Art. 182 ust.1-3 kc (Festiwal Maski 2011), ¡¡¡Oooooleee!!! (Toro 1) (Festiwal Maski 2012), Rayuela (Festiwal Malta 2014), Todo Cambia (Teatr Ósmego Dnia, 2014), Opowieści Świąteczne (2016), Z winem o winie (2017). Jako aktorka brała udział w spektaklach Teatru Porywaczy Ciał, obecnie gra w spektaklu Rezerwat anty-kabaretu Barbarzyńcy PL. Tańczy od kiedy skończyła 4 lata, co sprawia, że w spektaklach zwraca szczególną uwagę na ruch oraz taniec. Inne znaki szczególne to charakterystyczna organizacja przestrzeni teatralnej oraz relacja z widzem. Pracuje w Instytucie Językoznawstwa na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza, gdzie od 1999 roku organizuje ze studentami Godzinę Opowiadania Opowieści, a od 2006 roku Festiwal Opowieści Una Semana de Cuento. W 2018 roku wyreżyserowała koncert Pięć Stron Świata, zamykający Dni Różnorodności Kulturowej organizowane przez Instytutu Językoznawstwa UAM.
Ewelina Chatłas – managerka w Polskim Teatrze Tańca, wcześniej kierownik działu impresariatu i promocji PTT, magister muzykologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, absolwentka mediów interaktywnych i widowisk na UAM, producentka i koordynatorka wielu projektów kulturalnych, doświadczenie zawodowe zdobywała w Fundacji Fabryka Sztuki, Wielkopolskim Biurze Koncertowym, Stowarzyszeniu Inicjatywa Twórcza "Pro Arte", Stowarzyszeniu Młodych Animatorów Kultury, Centrum Sztuki Dziecka oraz Polskim Teatrze Tańca. Doktorantka w Instytucie Sztuki Polskiej Akademii Nauk. W przygotowywanej pracy doktorskiej podejmuje temat współczesnych form transmisji polskiej muzyki tradycyjnej. Śpiewa, gra na akordeonie, uczy się gry na dudach wielkopolskich.
Daniel Stachuła – teatrolog, filolog; doktorant w Instytucie Teatru i Sztuki Mediów UAM; laureat Nagrody Kulturalnej Marszałka Województwa Lubuskiego (2014), Stypendium Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego (2015), Stypendium Artystycznego Miasta Poznania (2016), Stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2018). Jego zainteresowania naukowo-artystyczne dotyczą kulturowej historii opery, współczesnej reżyserii operowej, a także pedagogiki teatru. Oprócz działalności naukowej współpracuje jako pedagog teatru m.in. z Teatrem Wielkim im. S. Moniuszki w Poznaniu, Operą Bałtycką w Gdańsku, Instytutem Teatralnym im. Z. Raszewskiego w Warszawie. Współtwórca i koordynator Projektu Off Opera, który odwołuje się do alternatywnych rozwiązań artystycznych i edukacyjnych. Reżyser i dramaturg. Współtworzył spektakle: Pomiędzy (2014), Antreprener w kłopotach (2015), Dydona i Eneasz (2016), Z pamiętnika poznańskiego nauczyciela (2017), Śpiewy historyczne (2018), Onna (2019).